ANUNCI "PAVOFRIO"
En un primer moment al plantejar-me la realització d’aquesta
activitat havia pensat en elegir els típics anuncis masclistes relacionats amb
productes de neteja dirigit a la dona o la venda de cervesa dirigida a l’home.
En molts delS anuncis que apareixen en la televisió i més concretament en els
anteriorment nomenats segueixen vigents certs estereotips masclistes que
pareixen més típics d’una societat més anclada en el passat que de la societat
actual.
He
elegit un anunci de la marca comercial “Pavofrio”, que va estar en
antena durant l’estiu 2010. En aquest anunci es mostra una imatge molt positiva
de la dona actual, una dona treballadora, amb èxit, dinàmica... i es clar,
sense estereotips masclistes.
Aquest anunci comença amb una xica que
treballa en una cadena de muntatge de nines. Aquestes nines diuen frases
típiques com per exemple “soy muy guapa”. La xica que treballa en la fabrica
cansada d’aquestes frases es dedica a
agafar nines de la fabrica, canviar el seu aspecte, gravar-los altres missatges
més tipis de la dona actual i no masclistes i desprès les retorna a la cadena
de muntatge.

"venga hija si son todas iguales!...no!"
ResponEliminaAl menos es un intento de cambiar el mensaje habitual en la publicidad y ofrecer otra imagen de lo femenino. Algo es algo. Pero queda mucho camino por andar. Muy bien tu entrada.
ResponElimina